Jak się nie leczyć i nie chorować




**





O terminie medycyna komórkowa wiemy już od ponad dwóch lat. O zdrowym podejściu do własnego zdrowia zacząłem się edukować od 17 roku życia. Wtedy już  zajmowałem się sportem i zależało mi na zdrowszym życiu. Tego nie żałuję. Poznałem moją kochaną żonę i od tego czasu robimy to samo. Uzupełniamy się. Pomagamy ludziom, którzy są otwarci na konkretne informacje. Czasem trudne do zrozumienia. Dlaczego? Bo to nie jest życie w stylu Fast Food.  Nie ma tutaj kompletnej łatwizny. W życiu wzniosłe cele zdobywa się z czasem i z wysiłkiem. Również zdrowie w które powinniśmy inwestować do końca życia. Nie ma nic od razu,  po miesiącu... Drzewo nie rośnie w tydzień. Tak samo sportowiec nie zostaje mistrzem po roku treningu...

Jeśli chodzi o zdrowie sprawa jest zasadniczo prosta. Jeśli nie zadbamy teraz, potem zapłacimy i wydamy dużo więcej na leki, które często szkodzą. ---->>>

Polecamy gorąco wykład na temat medycyny komórkowej. Tutaj stawia się przede wszystkim na profilaktykę!
Warto to docenić  i zastosować krok po kroku zaczynając od siebie edukując się tu i tam.







1



**